Česká verze Anglicky Německy
Kytice.cz
E-Mail: Heslo:
  REGISTRACE
Kategorie květin   >
Dnes je 14.12.2024 svátek má: Lýdie, zítra Radana a Radan

Obchodní podmínky
Jak nejrychleji objednat květiny:

On-line
V případě, že se chcete zaregistrovat, vyplňte Vámi vybrané uživatelské jméno a heslo v levé části objednávajícího formuláře. Registrace však není podmínkou objednávky. Zaregistrujete-li se, zařadíme Vás do naší databáze klientů a rádi Vás budeme informovat o našich speciálních nabídkách, budete-li si přát. Při dalším nákupu již nebudete vypisovat informace o Vás ani o příjemci. Pokud nejste zaregistrován(a), vyplňte prosím všechny požadované informace o Vás a o příjemci. Do rámečku "speciální instrukce" můžete vypsat zvláštní požadavky pro doručení a do rámečku "blahopřání, podpis" můžete napsat text přání, které přiložíme ke kytici. Dárkové kartičky s obálkami máte od nás jako dárek.

Telefonicky
Jsme Vám k dispozici na mobilním telefonu +420 777 284 058.

Emailem
Zašlete nám Vaši objednávku na info@kytice.cz nebo info@bloomies.cz. Nezapomeňte uvést Vaše květinové přání, adresu doručení, telefonní číslo obdarovaného, čas doručení, Vaši adresu, potvrzení o platbě.

Osobně v našem obchodě
Koněvova 1069/74, 130 00 Praha 3 - Žižkov

Pro objednání našich produktů či služeb platí následující podmínky, není-li stanoveno jinak:

Dodací podmínky

Květiny na tentýž den, lze objednat nejpozději do 12:00 hod. Pokud bude objednávka učiněna později, nelze zaručit, že bude k dispozici daný druh květin nebo sortimentu.  Před odesláním takové expresní objednávky nás raději kontaktujte nejprve telefonicky nebo e-mailem.

Květiny doručujeme po Praze každý pracovní den mezi 8:00 a 20:00 hodinou. Zásilku lze též po vzájemné dohodě dodat kdykoliv během nočních hodin, víkendů či státních svátků.

Za expresní dodávky (tj. od 19:00 - 9:00 hod), za dodávky o víkendech a státních svátcích účtujeme poplatek Kč 250,-, který je vždy automaticky připočítán k celkové ceně objednávky.

Standardní objednávání během pracovních dnů je rozděleno do čtyř časových pásem:
9:00 - 11:00 hod. - dopoledne
11:00 - 14:00 hod. - poledne
14:00 - 17:00 hod. - odpoledne
17:00 - 20:00 hod. - večer


Pro doručení květin o víkendech a svátcích je třeba květiny objednat nejpozději do posledního pracovního dne do 13. hodiny. Čas doručení v těchto dnech je vždy stanoven dle individuálních požadavků zákazníka.

Objednávka bude přijata až po obdržení platby či zaslání potvrzení emailem o zaplacení objednávky. Ceny všech produktů a služeb uvedených na našich webových stránkách jsou platné po celou dobu jejich prezentace. V případě doručení Vaší objednavky po Praze (do 180 min) je účtována cena Kč 150,- a mimo Prahu je účtována cena Kč 250,- za dopravu. Pokud chcete doručit květiny během víkendu či o svátcích, je doručení navýšeno o Kč 200,-. Jsme plátci DPH a všechny uvedené ceny již tuto daň zahrnují.

Při doručení a předání zásilky je nutné, aby si zákazník dodávku zkontroloval. Na pozdější reklamace ohledně množství a druhu dodaného produktu nebude brán zřetel.

Za pozdní doručení zásilky neručíme v případě, došlo-li k nesrovnalostem na straně zákazníka (udání nesprávné adresy apod.).

Pokud Vás náš doručovatel nezastihne v určenou dobu na Vámi udané adrese, zanecháme na místě oznámení o nezastižení nebo využijeme laskavosti Vašich sousedů, okamžitě se s Vámi zkontaktujeme a zásilku dodáme v náhradním Vámi stanoveném termínu.

Protože jsme závislí na dovozu květin ze zahraničí, může se stát, že květiny přímo nebudou odpovídat Vámi zvolené barvě. V případě nutnosti záměny Vám zavoláme či napíšeme a budeme se snažit vyhovět Vašim požadavkům v maximální míře.

Platební podmínky

Platbu za služby a produkty lze provést následujícími způsoby:

  • platebními kartami MasterCard a VISA
  • klasickým bankovním převodem
  • složenkou
  • Paypal (obchod@kytice.cz)
  • v hotovosti při převzetí

 

Nezaplacené objednávky nemohou být doručeny a předány.

V případě, že z jakýchkoliv důvodů nebudeme moci objednávku vyřídit, peníze Vám budou vráceny.

Garantujeme, že veškeré Vámi uvedené informace na stránkách www.kytice.cz jsou diskrétní, nebudou dále šířeny ani nijak zneužity. Bloomies si neuchovává žádné informace o datech z platebních karet zákazníků. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Všeobecné podmínky

Při objednávání našich produktů či služeb platí následující zásady:

Po potvrzení přijetí objednávky (telefonem nebo e-mailem), jejíž doba doručení je kratší než 48 hodin již nelze objednávku stornovat. Storno objednávky lze učinit maximálně 48 hodin před jejím doručením.

Náhrada květin a dárků - Je možné, že dodané květiny či dárky se mohou mírně lišit od produktů vyobrazených na našich webových stránkách. Pokud k náhradě dojde, uděláme vždy vše pro to, aby se zásilka co nejvíce podobala vyobrazenému zboží. Náhrada je provedena zbožím stejného či podobného vzhledu, druhu, množství a stejné či lepší kvality. V případě náhrady zboží ve větším měřítku Vás vždy o této změně před dodáním zásilky informujeme. Pokud se změnou nebudete souhlasit, peníze Vám budou vráceny. (K náhradě zboží dochází velice zřídka; může k ní dojít např. při objednávce, jejíž dodání má proběhnout ve velice krátké době či během nočních hodin).

Naše řezané květiny jsou dodávány vždy čerstvé. Jejich kvalitu garantujeme nejméně po dobu 3 dnů.
Pokud se stanete našimi stálými zákazníky nebo provedete objednávku nad 10 000,- Kč, rádi Vám poskytneme množstevní slevy.

Ochrana osobních údajů zákazníků

V Kytice.cz, Helena Vlčková Buchovcova 1668/4, 130 00 Praha 3, IČ: 69330409, DIČ: CZ6959290382 (dále jen „my“) věnujeme ochraně osobních údajů velkou pozornost. V tomto dokumentu naleznete informace o tom, jaké osobní údaje zpracováváme zejména o našich zákaznících a uživatelích našeho webu, zda údaje zpracováváme na základě souhlasu nebo na základě jiného právního důvodu, k jakým účelům je používáme, komu je můžeme předávat a jaká máte v souvislosti se zpracováním vašich osobních údajů práva.

Jaké osobní údaje zpracováváme?

Když používáte naše služby, sbíráme různé typy údajů, jako jsou vaše uživatelské jméno a heslo, vaše kontakty a další nastavení. Sledujeme, jaké produkty si prohlížíte na našem webu a z jakého zařízení abychom v budoucnu mohli náš web dále zlepšovat. Pokud u nás nakoupíte, nebo si vytvoříte účet, pracujeme také se jménem a příjmením, vašimi objednávkami a údaji, které si nastavíte ve svém účtu.

Zpracováváme následující osobní údaje:

  1. identifikační údaje, kterými se rozumí zejména jméno a příjmení, uživatelské jméno a heslo, popř. číslo průkazu totožnosti, IČO a DIČ, pokud jste podnikatel;
  2. kontaktní údaje, jimiž se rozumí osobní údaje, které nám umožňují kontakt s vámi, zejména e-mailová adresa, telefonní číslo, adresa pro doručení, fakturační adresa;
  3. vaše nastavení, kterými se rozumí údaje ve vašem účtu, zejména uložené adresy a profily, nastavení newsletterů, členství ve věrnostním programu.
  4. údaje o vašich objednávkách, kterými jsou zejména údaje o zboží a službách, které jste si objednali, způsobu doručení a platby včetně čísla platebního účtu a údaje o reklamacích;
  5. údaje o vašem chování na webu, zejména zboží a služby, které si zobrazujete, odkazy, na které klikáte, způsob pohybu po našem webu a také údaje o zařízení, ze kterého si náš web prohlížíte, jako je IP adresa a z ní odvozená poloha, identifikace zařízení, jeho technické parametry jako operační systém a jeho verze, rozlišení obrazovky, použitý prohlížeč a jeho verze a také údaje získané ze souborů cookie a obdobných technologií pro identifikaci zařízení;

 

Proč osobní údaje zpracováváme a co nás k tomu opravňuje?

Údaje zpracováváme pro vlastní účely jako jejich správce. Vaše údaje předáváme našim partnerům pro zajištění platby, přepravy a dalších náležitostí vaší objednávky. Údaje také předáváme našim zpracovatelům, kteří je zpracovávají dle našich pokynů. S vaším souhlasem můžeme údaje předat také reklamním a sociálním sítím pro zobrazení reklamy. Tento souhlas můžete vyjádřit při registraci a kdykoli změnit.

Všechny zmíněné osobní údaje zpracováváme my jako správce. To znamená, že my stanovujeme shora vymezené účely, pro které vaše osobní údaje shromažďujeme, určujeme prostředky zpracování a odpovídáme za jejich řádné provedení. Vaše osobní údaje můžeme předávat také dalším subjektům, které se nacházejí v roli správce, a to:

v souvislosti vyřízením vaší objednávky našim partnerům, kteří se na tomto vyřízení podílejí, jak je uvedeno v části Když u nás nakoupíte, a to:

  • partnerům provozujícím platební systémy pro potřeby zajištění platby, především v souvislosti s platbou kartou
  • přepravním partnerům pokud vám doručují vaši objednávku;
  • našim partnerům v rámci partnerského prodeje, pokud vám zboží z vaší objednávky dodává některý z těchto partnerů, a to výlučně pro potřeby dodání tohoto zboží a jeho případné reklamace;

 

na základě vašeho případného souhlasu reklamním a sociálním sítím, jak je popsáno v části Využívání souborů cookies a dalších technologií, předání údajů reklamním a sociálním sítím, a to:

  • provozovatelům marketingových nástrojů např. Sendloop, Google

 

Pro zpracování osobních údajů rovněž využíváme služeb dalších zpracovatelů, kteří osobní údaje zpracovávají pouze podle našich pokynů a pro účely, které jsou popsány v části Proč osobní údaje zpracováváme a co nás k tomu opravňuje? Takovými zpracovateli jsou:

  • poskytovatel webhostingu, správa databází
  • poskytovatelé cloudových služeb a další dodavatelé technologií a podpory

 

Z jakých zdrojů osobní údaje získáváme?

Osobní údaje získáváme přímo od vás prostřednictvím našeho webu nebo při komunikaci s vámi. Některé další údaje můžeme obdržet i od našich partnerů, např. bank nebo přepravních společností. Ve většině případů zpracováváme osobní údaje, které nám poskytnete v rámci objednávání zboží nebo služeb, vytváření a používání účtu.

Osobní údaje přímo od vás získáváme také sledováním vašeho chování na našem webu. Pokud u nás nakoupíte, můžeme v souvislosti s plněním uzavřené kupní smlouvy obdržet dodatečné údaje o vašich objednávkách od bank, našich partnerů provozujících platební systémy, přepravních partnerů, například o doručení a převzetí zboží.

Předávání údajů mimo EU

Vaše osobní údaje můžeme v některých případech předávat také do zemí, které nejsou součástí Evropského hospodářského prostoru.

V rámci předání údajů našim zpracovatelům, uvedeným v části Kdo vaše osobní údaje zpracovává a komu je předáváme? můžeme vaše údaje předat také do třetích zemí mimo Evropský hospodářský prostor, které nezajišťují odpovídající úroveň ochrany osobních údajů. Veškeré takové předávání budeme uskutečňovat pouze v případě, že se příslušný zpracovatel zaváže dodržovat standardní smluvní doložky vydané Evropskou komisí a dostupné na adrese http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2004:385:0074:0084:CS:PDF

Jaká máte práva při zpracování osobních údajů?

Ve vztahu ke svým osobním údajům máte řadu práv. Jedná se o právo na přístup, opravu, výmaz, omezení zpracování, přenositelnost, vznesení námitky a podání stížnosti.

Stejně jako my máme svá práva a povinnosti při zpracování vašich osobních údajů, máte také vy při zpracování vašich osobních údajů určitá práva. Mezi tato práva patří:

Právo na přístup

Zjednodušeně řečeno máte právo vědět, jaké údaje o vás zpracováváme, za jakým účelem, po jakou dobu, kde vaše osobní údaje získáváme, komu je předáváme, kdo je mimo nás zpracovává a jaká máte další práva související se zpracováním vašich osobních údajů. To vše se můžete dozvědět v tomto dokumentu „Ochrana osobních údajů zákazníků“. Pokud si však nejste jistí, které osobní údaje o vás zpracováváme, můžete nás požádat o potvrzení, zda osobní údaje, které se vás týkají, jsou či nejsou z naší strany zpracovávány, a pokud tomu tak je, máte právo získat přístup k těmto osobním údajům. V rámci práva na přístup nás můžete požádat o kopii zpracovávaných osobních údajů, přičemž první kopii vám poskytneme bezplatně a další kopie již s poplatkem.

Právo na opravu

Chybovat je lidské. Pokud zjistíte, že osobní údaje, které o vás zpracováváme, jsou nepřesné nebo neúplné, máte právo na to, abychom je bez zbytečného odkladu opravili, popřípadě doplnili.

Právo na výmaz

V některých případech máte právo, abychom vaše osobní údaje vymazali. Vaše osobní údaje bez zbytečného odkladu vymažeme, pokud je splněn některý z následujících důvodů:

  • vaše osobní údaje již nepotřebujeme pro účely, pro které jsme je zpracovávali;
  • odvoláte souhlas se zpracováním osobních údajů, přičemž se jedná o údaje, k jejichž zpracování je váš souhlas nezbytný a zároveň nemáme jiný důvod, proč tyto údaje potřebujeme nadále zpracovávat;
  • využijete svého práva vznést námitku proti zpracování (viz níže část Právo vznést námitku proti zpracování) u osobních údajů, které zpracováváme na základě našich oprávněných zájmů a my shledáme, že již žádné takové oprávněné zájmy, které by toto zpracování opravňovaly, nemáme nebo
  • domníváte se, že námi prováděné zpracování osobních údajů přestalo být v souladu s obecně závaznými předpisy.

 

Ale mějte prosím na paměti, že i když půjde o jeden z těchto důvodů, neznamená to, že ihned smažeme všechny vaše osobní údaje. Toto právo se totiž neuplatní v případě, že zpracování vašich osobních údajů je i nadále nezbytné pro splnění naší právní povinnosti nebo určení, výkon či obhajobu našich právních nároků (viz část Proč osobní údaje zpracováváme a co nás k tomu opravňuje?).

Právo na omezení zpracování

V některých případech můžete kromě práva na výmaz využít právo na omezení zpracování osobních údajů. Toto právo vám umožňuje v určitých případech požadovat, aby došlo k označení vašich osobních údajů a tyto údaje nebyly předmětem žádných dalších operací zpracování – v tomto případě však nikoliv navždy (jako v případě práva na výmaz), ale po omezenou dobu. Zpracování osobních údajů musíme omezit když:

  • popíráte přesnost osobních údajů, než se dohodneme, jaké údaje jsou správné;
  • vaše osobní údaje zpracováváme bez dostatečného právního základu (např. nad rámec toho, co zpracovávat musíme), ale vy budete před výmazem takových údajů upřednostňovat pouze jejich omezení (např. pokud očekáváte, že byste nám v budoucnu takové údaje stejně poskytli);
  • vaše osobní údaje již nepotřebujeme pro shora uvedené účely zpracování, ale vy je požadujete pro určení, výkon nebo obhajobu svých právních nároků, nebo
  • vznesete námitku proti zpracování. Právo na námitku je podrobněji popsáno níže v kapitole Právo vznést námitku proti zpracování). Po dobu, po kterou šetříme, je-li vaše námitka oprávněná, jsme povinni zpracování vašich osobních údajů omezit.

 

Právo na přenositelnost

Máte právo získat od nás všechny vaše osobní údaje, které jste nám vy sami poskytli a které zpracováváme na základě vašeho souhlasu (viz část Pokud nám udělíte svůj souhlas) a na základě plnění smlouvy. Vaše osobní údaje vám poskytneme ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu. Abychom mohli na vaši žádost údaje snadno převést, může se jednat pouze o údaje, které zpracováváme automatizovaně v našich elektronických databázích.

Právo vznést námitku proti zpracování

Máte právo vznést námitku proti zpracování osobních údajů, k němuž dochází na základě našeho oprávněného zájmu (viz část Proč osobní údaje zpracováváme a co nás k tomu opravňuje?). Jde-li o marketingové aktivity, přestaneme vaše osobní údaje zpracovávat bez dalšího; v ostatních případech tak učiníme, pokud nebudeme mít závažné oprávněné důvody pro to, abychom v takovém zpracování pokračovali.

Právo podat stížnost

Uplatněním práv výše uvedeným způsobem není nijak dotčeno vaše právo podat stížnost u příslušného dozorového úřadu. Toto právo můžete uplatnit zejména v případě, že se domníváte, že vaše osobní údaje zpracováváme neoprávněně nebo v rozporu s obecně závaznými právními předpisy. Stížnost proti námi prováděnému zpracování osobních údajů můžete podat u Úřadu pro ochranu osobních údajů, který sídlí na adrese Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7.

Jak lze uplatnit jednotlivá práva?

Jednoduše napište e-mail na adresu: obchod@kytice.cz, nebo písemně na adrese Květiny Vlčková, Koněvova 1069/74, 130 00 Praha 3 - Žižkov , nebo nám zavolejte na telefonní číslo: +420 777 284 058.

Vaši žádost vyřídíme bez zbytečného odkladu, maximálně však do jednoho měsíce. Ve výjimečných případech, zejména z důvodu složitosti vašeho požadavku, jsme oprávněni tuto lhůtu prodloužit o další dva měsíce. O takovém případném prodloužení a jeho zdůvodnění vás samozřejmě budeme informovat.

 

 

 

(c) 2024 created, administered and hosted by NetMas s.r.o. & Jan Slabý - IT market, All rights reserved.   +420 777 284 058, obchod@kytice.cz